“החינוך הוא הדרך. האדם – הוא המטרה.״
א. ד. גורדון

שואפים לקדם את האווירה החיובית בבית הספר? רוצים להפחית את בעיות המשמעת? רוצים להרגיש משמעותיים? מחפשים איך לגייס את ההורים?

העולם הפוסט מודרני שבר את הסמכות הישנה ושינה סדרים מוכרים. בנוסף, הלחצים של המערכת על כל מי שנמצא בה ומגבלות המשאבים מערפלים לפעמים את התמונה ומקשים עלינו לראות את הדרך ולזכור מהו החזון.

אתם יכולים לשנות את פני הדברים!

מגיע לכם ולתלמידים להרגיש טוב.
אנו מזמינים אתכם לרכוש כלים להתמודדות עם האתגרים שמאפיינים את העבודה שלכם ולפתח יכולת לשנות את האקלים הבית ספרי, תוך התמקדות בחשיבה חיובית, פיתוח קשר אנושי וחיזוק תחושת המסוגלות.

מה תקבלו :

  • תחשבו ותגדירו לעצמכם אילו מחנכים הייתם רוצים להיות. תבחנו לעומק את השאלה מה יהפוך אתכם למחנכים שהם דמות משפיעה ומהותית שהתלמידים ייקחו איתם לחיים.
  • תלמדו להפעיל סמכות בעידן הפוסט מודרני.
  • תתאמנו בתקשורת יעילה עם תלמידים.
  • תשפרו את עבודת הצוות.
  • תקבלו כלים לבניית יחסים של שיתוף עם ההורים.
  • תתחברו חזרה אל תחושת המסוגלות הבסיסית –האמונה שאתם מנהלים את המרחב המוחשי והרגשי שלכם במסגרת החינוכית בה אתם עובדים ותפתחו את התשוקה והיכולת לחזור ולעשות זאת

נציג מודלים תיאורטיים מחד ודרכים ליישום בשטח מאידך, תוך המחשה ותרגול מעשי.
כל זאת באמצעות מגוון מתודות, משחקי תפקידים ודוגמאות מעוררות השראה מהשטח.

למי זה מיועד?

לצוותי ניהול והוראה בחינוך הפורמלי ואנשי חינוך במסגרות החינוך הלא פורמלי.

איך זה מתבצע?

קורס שנתי, 10 מפגשים של 3 שעות אקדמיות כל אחד.

ניתן להזמין השתלמויות קצרות ומפגשים חד פעמים בתאום.

לקוחות כתבו לנו:

  • ״חוללת כאן שינויי משמעותי”
  • ״תודה לך ..על למידה והשראה לחינוך עם משמעות !״
  • ״תודה רבה על הליווי ועל ההשתלמות המעצימה, שהצליחה לגעת בנו באמת, ולחולל שינוי בתפיסה ובהתנהלות.״
  • ״……תודה רבה על הקורס, התובנות, הידיעה שאם צריך עזרה יש למי לפנות, על האפשרות החדשה שנפתחה״
  • ועל מטלת הסיום: ״….מטלה מעניינת, כיפית, שמחברת אותך לעבודה ולחיים ולא נשארת כתלושה ומנותקת……….אני מאוד מקווה שכך גם יהיה עם הקורס עצמו והתובנות שעלו ממנו״
  • ״….ובסופו של תהליך ניתן לומר שהמחנכים יצאו עם עמוד שדרה ערכי והתנהגותי, רכשו שפה ועל כך בית הספר על מוריו ותלמידיו הרוויח רבות. עשית זאת בדרכי הוראה והתנסות מגוונות, וזאת לצד מודלינג״. …הגעת אלינו עם משנה סדורה, פתחת את הלבבות, גרמת לכך שכל מורה בצוות יכיר את עקרונות השיטה ורוצה ליישמה…. מנקודת מבטי כמנהל ראיתי כיצד השיח הבית ספרי עם התלמידים והוריהם מקבל כיוון מכבד, יותר הקשבה ואמפתיה. מאידך, הטיפול בבעיות המשמעת נעשה שיטתי, מובנה וידוע לכלל הצוות, כך שאם היה אירוע, ברור לכולם מה שלבי הפעולה.
    למכתב המלא לחצו כאן

גמול השתלמות

בתי ספר שיקיימו את הפעילות דרך מרכזי פסג”ה יוכלו לקבל הכרה לגמול השתלמות עם הגשת עבודת סיום.
האישור מותנה ותלוי במרכז פסג”ה.