"כל אחד יכול להתרגז, אין קל מזה.
אך להתרגז על האדם הנכון, במידה הנכונה, בעיתוי הנכון, למטרה נכונה ובדרך נכונה, אין זה דבר קל כלל ועיקר״

אריסטו

בכל יום יש אנו מתמודדים עם קונפליקט נקודתי, סכסוך ארוך טווח , או עם עימות חזיתי.
זה יכול להיות עם קולגה בעבודה, עובד, מנהל, לקוח, ילדים, בני זוג, המוכר בחנות, מי שנדחף לנו לתור, מעסיק ואולי עם ספק או נותן שרות.

קונפליקטים יכולים לפגוע:

  • באיכות החיים
  • ביעילות העבודה
  • במערכות היחסים
  • בבריאות
  • ובאופן כללי בהשגת המטרות שלנו

אז האם בכל המצבים האלה נתמודד אותו הדבר?

ברור שלא, אבל גם כן.
כי יש מרכיבים שנמצאים בכל קונפליקט מעצם היותו קונפליקט.

ויש כלים שישמשו אותנו בכל קונפליקט. כמו למשל:

  • הבחנה בין קונפליקטים אמיתיים וקונפליקטים מדומים
  • מודעות עצמית
  • מיקוד
  • תיעדוף
  • שימוש מושכל במשאבים
  • תקשורת מקדמת לעומת תקשורת מסלימה
  • ניהול וויסות רגשות

אלה דוגמאות לכלים שישרתו אותנו בכל קונפליקט בכל מרחב.
ויש עוד כלים.

מה אנחנו מציעים?

מודל ייחודי – "הובלה ממוקדת" , המשלב אלמנטים מתחומי הגישור וניהול משא ומתן.

אותו תוכלו לקבל במהלך:

  • הכשרות
  • סדנאות
  • אימון וליווי אישי
  • ייעוץ פרטני

בהם תקבלו

ידע תיאורטי, מודלים
תרגום הידע והכלים למרחבים בהם אתם מעוניינים להביא לידי מימוש את המיומנות
המחשה ותרגול של הכלים והתיאוריות

למי זה מיועד?

לכל אחד שמרגיש שקונפליקטים פוגעים באיכות החיים שלו ובהשגת המטרות שלו.
מנהלים ועובדים
הורים וזוגות
אנשי חינוך
נותני שרות

חשוב לזכור, לא כל קונפליקט נוכל או אפילו נרצה למנוע, זו דרך החיים ויש קונפליקטים שאף מביאים לצמיחה והתחדשות.
אבל אין סיבה לשלם מחירים על קונפליקטים מיותרים או שלא מנוהלים בצורה הטובה ביותר.

לחצו לקריאה נוספת:

"ניהול קונפליקטים – מתקיפה להאנשה"
"מי מסתתר מאחורי המציאות"
חושבים שאתם מקצוענים? מחקרים מראים שכנראה שלא, אם אתם לא מיומנים באמפתיה
מה בין שיתוף פעולה לשותפות ולמה זה מייצר קונפליקטים?
דיאלוג להנעת שינוי